El PDC visita França!

Felipe Augusto (PDC)

A les 12h, dia 22 de març, ja estàvem entrant a la terminal del moll B per passar al creuer Pullmantur que anava a França!!

Des de l’inici de curs ja començàvem a pensar  en quin seria el viatge d’aquest any. Finalment vam acabar decidint anar de creuer perquè feia anys que no ho feiem! Treballant al bar  del cole els dimarts, venent números per sortejos de viatges per a dos persones , posant una parada al “mercadillo de Sant Cosme” i ,… així, ens vam subvencionar el creuer (amb una part pagada prèviament per les famílies, moltes gràcies!).

Encara que no hi va anar tot el grup (Cristian, Cristina, Juan, Kevin, Yeray us hem trobat a faltar!) ho vam passar molt bé!

El primer dia, encara que se’ns va fer pesat esperar fins que vam poder entrar, un cop dins del vaixell vam flipar!

Hi havien 14 cobertes, nosaltres teníem la cabina a la coberta 3 i vam entrar a la quarta; on era la recepció. Només aixó era al·lucinant! Com que no es podia entrar a les cabines fins a les 15:30h, vam decidir anar a la coberta exterior 11 a prendre el sol.

Hi vam estar una estona i a la part interior de la mateixa coberta vam menjar al bufet Panorama. Estàvem ansiosos per anar a veure els camerinos, de manera que nomès acabar ja vam baixar a veure’ls. Ens vem distribuir en quatre cabines,  tres dobles , on hi havia dues  noies per cada cabina i una quàdruple pels quatre nois .

A les 20h ja vam anar al primer torn de sopar al restaurant Guadiana. Allà teniem dos cambrers només per nosaltres: l’Eric i l’Elian. Encara que no era buffet, podíem escollir entre 10 plats d’e entrants, plats principals  i postres. Tots   estaven exquisits!

Desprès del sopar, anavem a la discoteca. Podíem estar fins les 4h de la matinada… i al dia següent ens haviem d’aixecar d’hora per esmorzar i anar de excursió. La primera excursió va ser a Villefranche, l’única manera d’ arribar al port era  en llanxa .

Vam fer una ruta turística, hi havíen moltes botigues de records i cadascun es va comprar el que més li agradava, tant per ell o per  la família o amistats.

Aquella nit, era essencial portar una roba de gala per sopar.

Al dia següent vam desembarcar a Toulon. Encara que no feia gaire bon dia, vam decidir anar-hi de totes maneres. No va fer falta anar-hi en llanxa, pero vam tenir que agafar un bus per arribar al poble. Vam fer petits grups i vam quedar a una hora per explorar Toulon. Allà vam tastar un crêpe boníssim!

El sopar d’aquella nit la consigna era anar de blanc.

A la foto ens acompanyen l’Eric i l’Elian.

Altres comentaris de la resta d’alumnes :

“Me encantó ir de crucero con mis amigos. En la discoteca tomé un poquito de mojito sin alcohol y me gustó.”

Laura González

“El creuer ha estat bastant bé , els postres estàven boníssims. La discoteca també va estar molt bé i vam conèixer un noi de València, el Josuè David, que es va quedar amb nosaltres durant tots els dies i ens vam fer molt amics.En definitiva, que ens ho vam passar molt bé durant aquests quatre dies i tres nits.” María Jurado

“La verdad ha sido muy chulo. Al principio antes de embarcar lloré , primero porque tenía un pelín de miedo, y segundo porque mi madre fué a despedirse de mi. Tras embarcar nos dieron las tarjetas de los camarotes y después nos reunieron para hacer en el simulacro. El barco por dentro ha sido muy guapo, todo grande, me encantó, los camareros muy amables y se portaron todos muy bien .

La excursión a Villefranche fué muy bonita y compré un imán de nevera de recuerdo. Todo muy guay, me compré un crepe y muy rico.

En resumen, el crucero ha molado.”